Taxi Conceito - Black Teaser 02 - Lights Front/Rear - Luzes Frente/Trás


These two renders were done to my industrial design baccalaureate work presentation, defending my design Taxi Conceito. Rare at Design College here in Brazil, images with great visual appealing not necessarily showing the design itself, are very nice pieces of marketing.


Estes dois renders foram feitos para a apresentação do meu trabalho de bacharelado em desenho industrial, defendendo o meu design Taxi Conceito. Raro na Faculdade de Desenho Industrial aqui no Brasil, imagens com grande apelo visual não necessariamente mostrando o design em sí, são boas ferramentas de marketing.


Even don’t being a commercial design I did as an exercise so I enhance my rendering skills and ‘sold’ my design to the audience.

Mesmo não sendo um design comercial eu fiz como exercício para melhorar as minhas habilidades no rendering e 'vendi' o meu projeto para a audiência.



Still far from technical perfection as an image, it’s very difficult achieve these results demanding several 3D rendering tests and other uncountable hours at the post processing software.

Mesmo longe da perfeição técnica como imagem, é muito difícil chegar a esses resultados demandando muitos testes de rendering em 3D e outras incontáveis horas no programa de pós processamento.

Several people will buy it as photos if nobody tells them that are a computer generated images. But the most important is that at last in these images the design seems to be 'alive', done for real.

Muitas pessoas vão pensar que são fotos se ninguém disser que são imagens geradas por computador. O mais importante é que pelo menos nessas imagens o design parece estar 'vivo', feito de verdade.

That’s what matters for me! And for you? What matters? Tell me on the comments bellow or send me an e-mail! I hope everybody enjoy! Thaks the for the visit!

É o que importa para mim! E para vc? O que importa? Me diga nos comentários abaixo ou me mande um e-mail! Eu espero que todos gostem! Obrigado pela visita!



Comentários

Postagens mais visitadas